به دنیا گفتم...


ღ تـــــا بیکران...ღ

به دنیا گفتم:

دنبال کسی می گردم که وقتی برای دوری از ان گریه می کنم ارزش اشک هام رو بدونه

دنبال کسی می گردم که وقتی میگه من تا اخرش هستم بعداز یه مدت به
اسونی نگه حاضرم هر چی بینمون بوده رو فراموش کنم

دنبال کسی می گردم که وقتی تمام پاکیم رو به پای ان می ذارم
قدر پاکیم رو بدونه
دنبال کسی می گردم که حتی لحظه ای به پاکیم شک نکنه

دنبال کسی می گردم که وقتی میگه من حاضرم تا تهش باهات بمونم زیر حرفش نزنه...

دنبال کسی می گردم که وقتی ناراحتم میکنه
زمان معذرت خواهی فکر نکنه که غرورش داره
خرد میشه

دنبال کسی می گردم که صداقت منو به پای سادگیم نذاره

دنبال کسی می گردم که حاضرباشه منو هرجوری که هستم به همه دنیا نشون بده وبگه این
دنیایه منه...

دنبال کسی میگردم......

در این لحظه دنیا سرش رو پایین انداخت و گفت:

تو همچین کسی رو نمی تونی پیدا کنی....

بعداز شنیدن جواب دنیا تصمیم گرفتم برای هیچ کس اشک نریزم٬به حرف هیچ کس اعتمادنکنم٬

پاکیم رو به پای هیچ کس نذارم

و اینطوری بود که من تغییر کردم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 19:33 نويسنده ṩὄηїД| |

Design:♀ali-hadis♂